Tuesday, October 14, 2014

Ревю: Войната на Буквите от Людмила Филипова

Резюме:
"Годината е 927-ма. В мрачно подземие живее уродлив божий неверник, образован изгнаник, който ще разкаже тази история. История за призванието, което малцина щастливци откриват. За избора между любовта и обречеността пред дълга. За съкровена тайна, пазена в сърцето на велик народ. История за тайнствата на българската азбука и скритата в нея сила."


"Войната на Буквите" е роман, в който се съдържат толкова много неща - увлекателност, невероятен стил на писане, обективност и още много други позитивни качества. Историята е увлекателна дори за мен, имайки предвид, че не съм фен на истоически романи, а героите са толкова добре представени. 

Както споменах, попринцип не сипадам по исторически романи. Може би е така, защото не бях попаднал на правилния досега. Този промени погледа ми върху този жанр и като цяло върху историята. Би могъл да бъде използван като пример за това, че исторята не е нужно да е скучна.

Грабналото ме нещо тук бе сюжета. Всички сме учили за царовете Симеон и Петър до някаква степен. В моя случай не са изучавани толкова подробно, но тук определено е наблегнато върху детайлите. Всичко е свързано и се случва поради някаква причина. Героите постоянно изпадат в трудни ситуации, развиват се и е толкова лесно да си се представиш на тяхно място. 

Стила на писане e изключително приятен и увлекателен. В такива книги или ти става интересно от първата страница, или ти доскучава и затваряш книгата. Тук авторката е постигнала първото. Щом започнах книгата не исках да я оставя. Два или три дни подред стояк до късните часове на нощта. Или пък ми се случва нещо по-лошо - изпускам си спирката на метрото. Точно такива книги обичам. Людмила Филипова вече определено е сред любимите ми автори. 

                                                                Оценка:
                                              98%

Ако ревюто ми ви е харесало, моля, харесайте, коментирайте, споделяйте и/или се абонирайте за мен чрез опциите отдолу и отдясно. 

За автора:

Людмила Филипова се дипломира в УНСС и учи магистратура към американския университет City University. Работила е като специалист в областта на маркетинг, PR и медии, в компаниите „SAP Bulgaria“ (маркетинг мениджър), „BDA Bulgaria“ (консултант бизнес развитие), ИТ верига „Мултирама“ (маркетинг мениджър), медицинската компания „Medimag-MS“ (търговски директор), рекламна агенция „Desiderata“ (управляващ директор). Същевременно натрупва богат журналистически опит в ТВ 7 дни, ТВ Триада, главен редактор на сп. Маркетинг&Медия.
Научите повече за нея като посетите сайта ѝ тук:
                                                      http://ludmilafilipova.com/

Купете от:

No comments:

Post a Comment